اخبار

انجمن تغذیه شاخه کرمانشاه افتتاح شد.

انجمن تغذیه شاخه کرمانشاه افتتاح شد.
با حضور دبیر انجمن تغذیه ایران، شاخه کرمانشاه این انجمن صبح روز دوشنبه 16 دیماه رسما افتتاح شد.

دکتر یحیی پاسدار، رییس دانشکده بهداشت با اعلام این خبر گفت: با پیگیری دست اندرکاران تغذیه استان انجمن تغذیه شاخه کرمانشاه با حضور اعضا رسما افتتاح گردید.

دکتر یحیی پاسدار گفت : این انجمن شامل بخش هایی همچون تحقیقات و پژوهش ، رژیم شناسان ، آموزش های عمومی جامعه خواهد بود کا با عنایت به توانمندی اعضا با اراده فعالیت های علمی و صحیح امید آن می رود که در آینده ای نزدیک پاسخگوی نیاز جامعه و اطلاع رسانی صحیح و علمی باشد.

این متخصص تغذیه و رژیم شناسی از مراکز ، ادارات و نهادها خواست تا با هماهنگی این انجمن در جهت آموزش و فرهنگ سازی تغذیه برای کارکنان و نیز مخاطبان شان اقدام نمایند.

دکتر پاسدار گفت : با تاسیس این انجمن امیدواریم بتوانیم انجمنی خدمتگزار را برنامه ریزی کنیم و با برگزاری جلسات عمومی و ارائه آموزش صحیح و علمی گروهی و گسترده به جایگاه واقعی خود برسد.

وی تعداد کارشناسان تغذیه را حدود 60 نفر ، تعداد کارشناسان ارشد را 12 و تعداد متخصصین تغذیه و دارندگان مدرک دکترای تخصصی تغذیه را در استان کرمانشاه 5 نفر ذکر کرد و افزود : انشااله دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مهرماه سال آینده اولین دوره دانشجویان کارشناسی ارشد تغذیه را پذیرش خواهد نمود.

تغذیه

تغذیه

۱۶ دی ۱۳۹۲ ۲۲:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید