اخبار

نهمین جلسه ی مجمع عمومی اعضاء هیأت علمی دانشکده بهداشت

نهمین جلسه ی مجمع عمومی اعضاء هیأت علمی دانشکده بهداشت

نهمین جلسه ی مجمع عمومی اعضاء هیأت علمی دانشکده بهداشت در مورخ 7/11/92 برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده در مورد وضعیت کنونی دانشکده سخنانی ایراد فرمودند.  و انتخاب دانشکده بهداشت در بین دانشکده های دانشگاه علومپزشکی به عنوان دانشکده برتر در هفته پژوهش تبریک گفتند.

در ادامه از مسئولینی که جهت ارتقاء سطح کیفی دانشکده ابلاغ دریافت نموده اند  خواستند که از فعالیت ها و عملکرد خود گزارش تهیه نمایند تا در جلسه بعدی مجمع مطرح گردد.

در ادامه دکتر پاسدار به بازدید استاندار محترم از دانشکده اشاره و فرمودند که جهت ساخت سالن اجتماعات و تجهیز آزمایشگاه های دانشکده دستور مساعدت لازم صادر گردیده و همچنین مبلغ یک میلیارد تومان جهت کمک به پیشرفت طرح های تحقیقاتی به دانشگاه علوم پزشکی اختصاص داده شده است که مقرر شد طرح های تحقیقاتی حداکثر تا یکماه آینده ارسال شود.

در ادامه توضیحاتی در مورد مطالعه کوهورت 5 ساله دانشگاه  توسط دکتر فرید نجفی ارائه گردید و ایشان فرمودند که معاونت بهداشتی، تحقیقاتی و دانشکده بهداشت که سه قطب و رأس این مطالعه بزرگ بوده که در شهر روانسر اجرا خواهد شد. در حال حاضر 500 میلیون تومان برای تجهیزات آزمایشگاهی  در این راستا هزینه شده است که این مطالعه همکاری تمامی گروههای آموزشی و پژوهشی دانشگاه را میطلبد. و جلسه ای که در تاریخ 6/11/92 در دانشگاه برگزار گردید، ریاست دانشگاه قویاً از این طرح حمایت کردند و در اولویت پروژههای تحقیقاتی کابردی قرار گرفت.

در نظرخواهی از اعضاء مجمع عمومی درخصوص ارتقاء سطح کیفی کارگاههای آموزشی ویژه اساتید مشاور اعضاء پیشنهاداتی را به شرح ذیل ارائه نمودند.

1. مشاوره دانشجویان را به متخصصین همان رشته واگذار نمایند.

2. مسائل تحصیلی و دانشجویی به اساتید گروه ها و مسائل روانی و خانوادگی دانشجویان به روانشناسان و متخصصین در این زمینه واگذار شود.

-  برگزاری کارگاه های مهارت های ارتباط برای اساتید و دانشجویان بصورت متوالی و هدفمند

مدیران گروههای آموزشی درخصوص تدوین برنامه استراتژیک گزارش دادند که تا پایان بهمن ماه برنامه استراتژیک گروههای آموزشی تکمیل خواهد شد.

مسئول دفتر ارتباط با صنعت دانشکده جناب آقای دکتر پرویز محمدی درخصوص همکاری با اداره آب و فاضلاب درخصوص همکاری در زمینه طرحهای تحقیقاتی، انتشار کتاب ، همکاری با دانشجویان برای گذراندن دوره کارآموزی گزارش خود را ارائه نمودند.

آقای دکتر امیرحسین هاشمیان مسئول بخش Ebook دانشکده گزارشی مبنی بر اینکه حدود 3000 جلد کتاب در زمینه آمار و بهداشت عمومی در کامپیوتر مخصوص Ebook در کتابخانه موجود است را ارائه نمودند.

 

۷ بهمن ۱۳۹۲ ۱۴:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید