اخبار

جلسه تودیع جناب آقای دکتر کیومرث دانشور

جلسه تودیع جناب آقای دکتر کیومرث دانشور

جلسه تودیع جناب آقای دکتر کیومرث دانشور عضو محترم هیأت علمی در روز یکشنبه مورخ 27/11/92 در دانشکده بهداشت با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر احسان صادقی مدیر گروه تغذیه و کنترل کیفی مواد غذایی با ذکر نام خدا و خیر مقدم به حضار درخصوص لزوم توجه به تعلیم و تربیت و جایگاه معلم از دیدگاه قرآن با اشاره به آیه­ی شریفه­ی ((و علم آدم اسماء کلها)) خلقت حضرت آدم (ع) بیاناتی ابراز داشتند.

دکتر صادقی با اشاره به شأن و شخصت اخلاقی جناب آقای دکتر دانشور ابراز داشتند مهمترین ویژگی­های اخلاقی ایشان صداقت و حسن انجام وظیفه بوده که در آثار علمی که ارائه نموده­اند کاملاً مشهود می­باشد. همچنین بیان داشتند دکتر دانشور بهترین سال­های عمر و جوانی خود را در راه آموزش به خلق خدا سپری کرده­اند که حاصل آن تربیت دانشجویانی است که امروز سکان­دار نظام سلامت کشور می­باشد.

در ادامه جناب آقای دکتر مجتبی لیمویی معاون آموزشی دانشکده بهداشت نیز با ذکر نام خدا به ایراد سخنانی در مورد جایگاه و نقش جناب آقای دکتر کیومرث دانشور در راه­اندازی و تأسیس رشته و گروه تغذیه در دانشکده بهداشت و زحماتی که ایشان در طول دوران خدمت افتخار آمیز خود متحمل گردیدند پرداختند و با بیان این نکته که آگاهی، علم و معرفت سه واژه همسو و مترادف می­باشد و اینکه خداوند انسان را با هدف آگاهی از خود آفرید و آگاهی در رأس همه علوم می­باشد؛ به نقش و جایگاه معلمی و آگاهی بخشی معلم به دانشجویان اشاره نمودند و از زحمات دلسوزانه جناب آقای دکتر دانشور تقدیر و تشکر به عمل آورند.

جناب آقای دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده و رئیس انجمن تغذیه شاخه کرمانشاه نیز ضمن تشکر از حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان و همچنین نمایندگان محترم هیأت بورد تغذیه استان کرمانشاه از شرکت در مراسم تودیع جناب آقای دکتر دانشور، نائل شدن ایشان به افتخار بازنشستگی را تبریک گفته و بیاناتی درخصوص شأن و شخصیت علمی و اخلاقی جناب آقای دکتر دانشور و نقش تأثیرگذار ایشان در راه­اندازی گروه تغذیه و اینکه دکتر دانشور با ارائه مقالات علمی و شرکت در برنامه­های تلویزیونی خصوصاً در ماه مبارک رمضان وجهه خوبی برای گروه تغذیه و دانشکده بهداشت به ارمغان آوردند. در پایان با تقدیم احترام و تشکر؛ برای جناب آقای دکتر دانشور توفیق در تمام شئونات زندگی را آرزو نمودند.

جناب آقای دکتر کیومرث دانشور از حضور شرکت کنندگان در جلسه تودیع ابراز خرسندی و خوشحالی نمودند و مراتب تشکر خود را بیان داشتند.

در خاتمه با اهداء هدایایی از طرف اعضاء گروه تغذیه و کنترل کیفی مواد غذایی و رئیس انجمن تغذیه ایران شاخه کرمانشاه به جناب آقای دکتر دانشور از خدمات ایشان تجلیل به عمل آمد.  

تودیع دکتر دانشور 1
تودیع دکتر دانشور 7

تودیع دکتر دانشور 6
تودیع دکتر دانشور 5
تودیع دکتر دانشور 4
تودیع دکتر دانشور 3

 

 

 

 

۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ۱۵:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید