اخبار

جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود

جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود

جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود در مورخ 12/12/92 در محل سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی فارابی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای دکتر یحیی پاسدار ضمن خوش آمد گویی و تبریک به دانشجویان خاطر نشان کردند: محیط دانشگاهی محل تبادل استاد و دانشجویی بوده و متفاوت با محیط آموزش و پرورش می­باشد. ایشان بر جدی گرفتن دوره دانشجویی و استفاده از امکانات مهیا شده و زمان در دسترس به بهترین نحو، جهت ارتقاء علمی، اجتماعی و اخلاقی تأکید نمودند.

دکتر پاسدار در ادامه به رسالت دانشجو که یادگیری علوم اختصاصی و حل مشکلات در آینده کاری می­باشد اشاره و گفتند: ((دوران دانشجویی دوران بسیار خوبی است و شما باید سعی کنید که با همکاری و همفکری یکدیگر بهترین پازل علمی را بچینید. سعی کنید در زمینه­های فوق برنامه و فرهنگی - دانشجویی فعالیت داشته باشید و از هم اکنون بطور جدی برای ادامه تحصیل خود برنامه­ریزی کنید که زمینه ساز پیشرفت شما خواهد بود.))

در ادامه جناب آقای دکتر لیمویی ضمن تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای دانشجویان، فرمودند: پایه­های علمی دانشجویان در دوران کارشناسی ریخته می­شود. کسب اطلاعات و خدمات اساتید از وظایف اساسی دانشجو در دوره کارشناسی بوده تا رشد علمی و اخلاقی پیدا کند. همچنین درخصوص آشنایی با مقررات آموزشی و برنامه مدون آموزشی تأکید و فرمودند: دانشجویان می توانند به اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق سایت و آموزش دانشکده دسترسی داشته باشند. ایشان در مورد ارائه مشاوره همه جانبه از قبیل آموزشی، اجتماعی و خانوادگی با استاد مشاور و مزایای آن برای دانشجویان در جهت پیشرفت تحصیلی سخنانی ایراد نمودند.

دکتر بهزاد کرمی متین مدیر گروه بهداشت عمومی در مورد رشته های تحصیلی جهت ادامه تحصیل در رشته آموزش بهداشت، اپیدمیولوژی، تغذیه و سایر رشته­های دیگر توضیحاتی بیان نمودند.

در ادامه دکتر مقداد پیرصاحب مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط درخصوص چگونگی ادامه تحصیل در رشته­های بهداشت محیط، بهداشت پرتوها، پسماند، آلودگی هوا توضیح و فرمودند: علم به خودی خود قابل احترام است و باید جامه عمل به تن علم پوشاند تا بتوان جایگاه خود و جامعه را ارتقاء داد.

دکتر احسان صادقی مدیر گروه تغذیه و کنترل کیفی مواد غذایی ضمن تبریک و خیرمقدم به دانشجویان در مورد این رشته گفتند که این رشته جزء رشته­های جدید بوده و فارغ­التحصیلان این رشته تقریباً در تمامی صنایع تولید مواد غذایی مشارکت دارند. همچنین با ارائه مطالبی در مورد چگونگی ادامه تحصیل در رشته­های کنترل کیفی مواد غذایی، بهداشت و ایمنی مواد غذایی، علوم تغذیه، میکروبیولوژی مواد غذایی و مهندسی صنایع غذایی دانشجویان را ارشاد نمودند.

جناب آقای مهندس حاجیعلی یارتیره مدیر گروه مهندسی بهداشت حرفه ای نیز در سخنانی ضمن تبریک و آرزوی توفیق و سربلندی برای دانشجویان جدیدالورود ابراز داشتند که رسالت بهداشت حرفه­ای، حفاظت و پاسداری از سلامت کارگران صنایع و مشاغل مختلف می­باشد. ایشان در مورد امکان ادامه تحصیل در گرایش­های مختلف مهندسی بهداشت حرفه­ای، ارگونومی، ایمنی صنعتی، سم­شناسی شغلی و HSE نیز توضیحاتی ارائه دادند.   

 
جدیدالورود 3
جدیدالورود

جدید الورود 2
جدیدالورود 1

جدیدالورود 4

۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ۱۵:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید