اخبار

یازدهمین جلسه مجمع عمومی اعضاء هیئت علمی دانشکده بهداشت

یازدهمین جلسه مجمع عمومی اعضاء هیئت علمی دانشکده بهداشت

یازدهمین جلسه مجمع عمومی با حضور رئیس دانشکده جناب آقای دکتر پاسدار، معاون آموزشی جناب آقای دکتر مجتبی لیمویی و معاون اداری-مالی جناب آقای دکتر محمدمهدی سرمدی و اعضاء محترم هیئت علمی دانشکده بهداشت در تاریخ 8/2/1393 در سالن کنفرانس دانشکده برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله توسط آقای دکتر فرامرز قره گوزلو آغاز گردید. در ابتدا دکتر پاسدار ارتقاء دکتر بهزاد کرمی متین، دکتر منصور رضائی و دکتر احسان صادقی از درجه استادیاری به دانشیاری را تبریک گفتند و آن را نقطه قوت و امید برای دانشکده و دانشگاه معرفی کردند.

ایشان در ادامه گزارشی از عملکردشان در سال 1392 را بیان کردند که شامل ساخت و افتتاح سالن همایش دانشکده بهداشت با ظرفیت 60 نفر برای برگزاری همایش، گردهمایی و ژورنال کلاب، جذب 15 سیستم کامپیوتری از معاونت بهداشتی به مساعدت جناب آقایان دکتر حمزه و دکتر شکیبا، زیباسازی فضای دانشکده و ساخت پارک مطالعه و مناسب سازی پارکینگ بوده است.

دکتر پاسدار بیان کردند که طرح مطالعه کوهورت روانسر به تصویب رسید که در این راستا حدود 500 میلیون تومان جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی به دانشکده اختصاص یافته است. همچنین عنوان کردند که تا حال حاضر 100 میلیون جهت فضاسازی و خرید تجهیزات اولیه برای پروژه بازیافت فاضلاب برای تولید آب سالم در دانشکده هزینه شده است و امید است که تا آخر امسال به نتیجه برسد.

در پایان از مدیران محترم گروه های آموزشی و اعضاء هیئت علمی خواستار شدند که کتاب های تخصصی مورد نیاز گروه ها را اولویت بندی کرده که جهت خرید آنها از نمایشگاه بین المللی کتاب سال جاری اقدام شود.

در ادامه جناب آقای دکتر لیمویی گزارشی جامع از وضعیت تشکیل کلاس های درس  از آغاز نیمسال جاری تا کنون ارائه دادند و از اعضاء هیئت علمی که نیاز به کلاس های جبرانی دارند خواستار شدند که برای برگزاری این کلاس ها برنامه ریزی داشته باشند.

همچنین دکتر لیمویی معاون آموزشی دانشکده، مشکلات مربوط به کارآموزی در عرصه گروه های آموزشی را مطرح کردند و اعضاء مجمع راهکارهای مناسبی را جهت رفع این مشکلات مطرح کردند که در دستور کار امسال قرار داده شد.

دکتر امید بیکی گزارشی مبنی بر تهیه برنامه استراتژیک دانشکده با همکاری دکتر مقداد پیرصاحب ارائه دادند و سپس کمیته برنامه استراتژیک برای هدایت این برنامه ها تشکیل گردید. همچنین دکتر بیکی توضیحاتی در مورد راه اندازی کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی و دکتر پیرصاحب توصیحاتی در مورد راه اندازی دوره دکتری بهداشت محیط و کارشناسی ارشد بهداشت پرتو و سم شناسی محیط بیان کردند.

در پایان از دکتر بهزاد کرمی متین، دکتر منصور رضائی و دکتر احسان صادقی به مناسبت ارتقاء ایشان به مرتبه علمی دانشیاری تقدیر به عمل آمد.

 
مجمع 11 ام
مجمع 11 ام
مجمع 11 اممجمع 11 ام
مجمع 11 ام
مجمع 11 ام

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۵:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید