اخبار

مراسم تجلیل از مقام معلم، کارکنان و کارگران

مراسم تجلیل از مقام معلم، کارکنان و کارگران

مراسم تجلیل از مقام معلم، کارکنان و کارگران در تاریخ 15/2/93 با حضور رئیس دانشکده جناب آقای دکتر پاسدار، معاونین محترم دانشکده، اعضاء محترم هئیت علمی و کارکنان در سالن همایش دانشکده بهداشت برگزار گردید.

در ابتدا جناب آقای دکتر لیمویی معاون محترم آموزشی، روز معلم را به حضار محترم تبریک گفت و ضمن خاطر نشان کردن آیه شریفه "علم الانسان ما لم یعلم: به انسان آموخت آنچه را که نمی دانست"، بیان کردند که معلم باید با عشق به متعلم، تعلیم دهد و قدر شناس ودیعه الهی خدا به انسان باشد تا تعلیم و تربیت به منزله شناخت خلقت به خوبی تحقق یابد.

به گفته دکتر لیمویی، اردیبهشت ماه دربرگیرنده دو مناسبت بزرگ و مهم روز معلم و هفته کارگر بوده و تقوا را به عنوان نقطه قوت و موفقیت در هر دو عرصه معرفی کردند.

ایشان در ادامه فرمودند که وظیفه معلمی باید با چنان کیفیتی ارائه شود که لایق واژه بزرگی همچون شرافت (معلمی شغل شریفی ست) باشد که این امر مهم تنها در سایه تعلیم، تجارب و دلسوزی معلم محقق می شود. ایشان در پایان برای همه اساتید، کارکنان و کارگران آرزوی موفقیت، تعالی و رشد داشتند.

در این فضای سرشار از محبت، سرکار خانم اسماعیلی شعری زیبا در وصف بزرگداشت روز معلم سرود که بسیار مسرت بخش و تامل برانگیز بود.

دکتر یحیی پاسدار رئیس محترم دانشکده، روز معلم را به تمامی اساتید و همچنان کارشناسانی که در امر تعلیم و تربیت دانشجویان ادای دین می کنند، تبریک گفتند.

دکتر پاسدار بیان کردند که همه ما باید در جایگاه خود به بهترین نحو کار خودمان را انجام داده و هر کسی که وظیفه اش را به خوبی و به نحو احسن انجام ندهد، شرافت شغلی خود را زیر سئوال برده و باید جهت بهبود شرایط تلاش و دلسوزی بیشتری داشته باشد.

دانشکده بهداشت به همت مسئولین محترم قبلی، اساتید و کارکنان رشد و پیشرفت رو به جلویی داشته و هر چه رشد بیشتری اتفاق بیافتد، در نهایت دانشجویانی با رشد و بالندگی والاتر تربیت خواهد شد تا جامعه ای با آینده ای سالم و روشن داشته باشیم. ما باید خدمات خود را با بهترین کیفیت و کمیت انجام دهیم تا موفقیت معنوی و مادی بالایی نصیب ما گردد.

در ادامه دکتر پاسدار با ارج نهادن و تقدیر از زحمات همه همکاران، خاطر نشان کرد که منتظر پیشنهادات و انتقادات همه هستیم تا بتوانیم دانشکده ای پویا و در شان اساتید، دانشجویان و کارکنان داشته باشیم.

در پایان مراسم از سرکار خانم علیخانی به عنوان کارمند نمونه و همچنین از تمام عزیزان نیروهای خدماتی دانشکده به پاس زحماتشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 
روز معلم 3
روز معلم 1روز معلم 1روز معلم 4

 

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۵:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید