اخبار

دوازدهمین جلسه مجمع عمومی اعضای هیئت علمی

دوازدهمین جلسه مجمع عمومی اعضاء هیئت علمی دانشکده بهداشت در تاریخ 12/3/93 با حضور رئیس و معاونین محترم دانشکده تشکیل گردید.

ابتدا رئیس دانشکده طی بیاناتی با ایراد سخنانی، ضرورت ارتقاء فعالیت ها را در دو آموزش و پژوهش اعلام نمودند. ضمن خاطر نشان کردن اینکه وضعیت کنونی آموزش و پژوهش بر وفق جایگاه حقیقی دانشکده بهداشت نمی باشد، یافتن راهکارهای لازم برای ارتقاء وضعیت دانشکده را به بحث عمومی گذاشتند. سپس هر یک از همکاران نقطه نظرات خودشان را برای حل مسائل موجود و پیشبرد مسائل عنوان نمودند.

در این راستا، بهبود کمی و کیفی دروس نظری، آزمایشگاهی و کارآموزی در عرصه ها مورد بحث قرار گرفت و مقرر گردید به زودی کارگروه بررسی وضعیت کارآموزی دانشجویان در عرصه ها تشکیل شود و برای حل مسائل موجود چاره اندیشی و راهکارهای عملی ارائه گردد.

در ادامه آقای دکتر هاشمیان بیان کردند که تا کنون 2573 جلد کتاب به صورت E-Book  در کامپیوتر مخصوص آن در کتابخانه دانشکده جهت استفاده دانشجویان و همکاران قرار گرفته است.

در پایان دکتر پاسدار بیان کردند که در مهرماه سال جاری 6 نفر دانشجوی کارشناسی ارشد علوم تغذیه به صورت دولتی و 6 نفر دانشجوی بین الملل در این رشته در دانشکده بهداشت پذیرفته می شوند. هممچنین مسولین محترم در حال پیگیری جدی جهت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش بهداشت در این دانشکده می باشند.

۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ۱۵:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید