اخبار

مجمع اعضای هیئت علمی

مجمع اعضای هیئت علمی

رئیس دانشکده بهداشت: پویایی دانشگاه بخاطر انتظار جامعه ضروری است.

رئیس دانشکده بهداشت در پانزدهمین مجمع عمومی اعضای هیأت علمی دانشکده گفت:

دانشگاه به عنوان یک مرکز علمی و پژوهشی که می­تواند رافع بخشی از مشکلات جامعه باشد و در ارتقای سطح سلامت نقش آفرینی کند می­بایست پویا و با طرح­های مناسب حرکتی مثبت و روبه جلو داشته باشد.

دکتر یحیی پاسدار با ابراز رضایت از توسعه همه جانبه دانشکده و پیوستن 7 عضو جدید هیأت علمی به اعضای هیأت علمی دانشکده و اینکه در سال جاری 30 عضو دیگر به اعضای هیأت علمی افزوده خواهد شد؛ اضافه کرد:

پیوستن نیروهای جوان و با انگیزه و قرار گرفتن آنان در کنار اساتید مجرب و با تجربه می­تواند اثرات مطلوب و مؤثری در راستای رسالت دانشگاه داشته باشد.

در این جلسه معاون آموزشی، معاون پژوهشی و مدیران گروه­های آموزشی با بیان فعالیت­ها و برخی نیازمندی­ها آمادگی خود را برای استقبال و پذیرش از فارغ­التحصیلان رشته­های مربوطه اعلام کردند.

رئیس دانشکده اظهار داشت: در آینده نزدیک دانشکده تغذیه و صنایع غذایی مستقل خواهد شد و افزایش دانشکده­ها و جذب نیروهای متخصص بیشتر بطور قطع باعث ارتقای دانشگاه خواهد شد که رئیس دانشگاه هم در این مورد نظر مساعدت دارند.

در این جلسه نحوه تعامل و همکاری بیش از پیش اساتید و پژوهشگران با مرکز تحقیقات عوامل محیطی مؤثر بر سلامت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که از Affiliation این مرکز در آدرس دهی استفاده شود.

۱۵ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید