اخبار

معاون آموزشی دانشگاه در دانشکده بهداشت

معاون آموزشی دانشگاه در دانشکده بهداشت

معاون آموزشی دانشگاه:

اضافه کردن دو دانشکده به مجموعه­ی دانشکده­های دانشگاه از اولویت­هاست معاون آموزشی دانشگاه که در جمع اساتید و کارکنان دانشکده بهداشت سخنرانی می­کرد، گفت: با توجه به بستر ایجاد شده و پیگیری­های صورت گرفته جهت اخذ مجوز دو رشته تحصیلی جدید، به حول و قوه­ی الهی در سال 1395 با محقق شدن این امر دو دانشکده به مجموعه­ی دانشکده­ها اضافه خواهد شد.

دکتر فرید نجفی معاون آموزشی دانشگاه با بیان این مطلب اظهار داشت ما برای اخذ مجوز دو دانشکده 1- تغذیه و صنایع غذایی 2- علوم و فناوری­های نوین نیاز به اخذ مجوز یک رشته تحصیلی جدید برای هرکدام داریم که بستر لازم برای اخذ دو رشته مدنظر فراهم گردیده که امیدواریم با راه­اندازی آن دو رشته، شاهد راه­اندازی دو دانشکده فوق باشیم.

معاون آموزشی دانشگاه درخصوص وضعیت دانشکده بهداشت گفت: پیشرفت­های چشمگیر دانشکده بهداشت در حوزه­های آموزشی، پژوهشی و توسعه فضاهای فیزیکی و آزمایشگاهی و سلف سرویس حاصل همدلی و همفکری و اتحاد بین اساتید، کارکنان و مدیریت فعال و پیگیر دانشکده است که هر کسی با یک تعلق خاطر امور مربوطه را دنبال می­کند.


 

رئیس دانشکده بهداشت:

نتیجه برنامه­ریزی اصولی ارتقاء و پیشرفت است.

رئیس دانشکده بهداشت در جلسه­ای که به منظور تقدیر از پژوهشگران برتر دانشکده که در سطح دانشگاه حائز رتبه­های مطلوبی بودند اظهار داشت: ارتقاء کمی و کیفی دانشکده نتیجه پشتکار، دلسوزی و برنامه­ریزی اصولی بوده است که اجرا شده است.

دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت در این جلسه با اهداء لوح تقدیر به پژوهشگران برتر، کارکنان فعال و فعالان اجرای دومین کنگره بین­المللی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت با اشاره به موفقیت در سایه­ی برنامه­ریزی و همدلی اساتید و کارکنان در حوزه­های مختلف گفت: این دانشکده پیشرفت­های خوبی داشته که نتیجه و برآیند تعامل همه اساتید و کارکنان بوده است و جو حاکم بر این محیط آنقدر صمیمی است که برای همکاری و شرکت در انجام ا مور ایجاد انگیزه می­کند.

وی افزود: ما در ارزیابی درونی خوشحال هستیم و حرکت ما روبه جلو و مطلوب بوده است و اگر به همین ترتیب ادامه بدهیم. آینده­ای روشن پیش روی دانشکده خواهیم داشت. دکتر پاسدار تغییر و توسعه فضاهای فیزیکی، تجهیز آزمایشگاه­ها و کلاس­های درس را در ارتقای تکریم اساتید و دانشجویان قلمداد کرد و گفت این تغییرات براساس نیازسنجی قبلی و در جهت رفع مشکلات صورت گرفته است.

در پایان این جلسه برخی از اساتید و کارکنان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود در راستای بهبود اوضاع پرداختند و آقایان : 1- دکتر مقداد پیرصاحب 2- دکتر فرید نجفی 3- دکتر بهزاد کرمی­متین 4- دکتر احسان صادقی 5- دکتر ستار رضایی به عنوان پژوهشگران برتر مورد تشویق قرار گرفتند و تعدادی از کارکنان نیز با دریافت لوح تقدیر از دست معاون آموزشی دانشگاه و رئیس دانشکده بهداشت مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.


تقدیر از پژوهشگران
تقدیر از پژوهشگران
تقدیر از پژوهشگران
تقدیر از پژوهشگران
تقدیر از پژوهشگران  

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید