اخبار

به بهانه روز درختکاری

به بهانه روز درختکاری
بهار عاشق بود و زمین معشوق
عشق بی تابی می‌آورد وبهار بیتاب بود
زمین اما آرام سنگین  وصبور
وبهار پرده از عاشقی برگرفت..
بوی باران ،بوی سبزه ،بوی خاک
شاخه ها  شسته، باران خورده پاک،
آسمان آبی ابر سپید،برگهای سبز بید...
و خداوند مهربان باران رحمتش را بر زمین ارزانی داشت،تا بار دیگر روز( درختکاری ) طراوت بهار را برانگیزد. و عطر بهار دیگر بار انسانها را به مهرورزی و هم گرایی فراخواند.
و ما در روز درختکاری با همت ریاست محترم دانشکده گرد هم آمدیم تا بازگشت چلچله ها ،زندگی دوباره زمین ،و رویش شکو فه ها را جشن بگیریم. و به شکرانه این همه طراوت و زیبای با کاشت نهال خداوند بیکران را سپاس گوییم.
در روز درختکاری با همت همکاران دانشکده و فرزندانشان و دوستان انجمن تغذیه  نهالهای  مختلف در جای جای دانشکده کاشته شد.
گر چه در هجوم پاییز بید زیبا و تنومند  دانشکده تاب نیاورد . و پس از سالها همراهی ناباورانه تنهایمان گذاشت .اما امروز به رسم وفاداری و  سپاس در تنه به جا مانده آن نهالی کاشتیم تا آیندگان در زمانی نه چندان دور در سایه سار مهربانی بیدمجنونی دیگر بی تابی شاخ وبرگهایش را در وزش نسیم به تماشا نشینند.
پس از کاشت نهال دوستان  در فضایی گرم و صمیمی به صرف  عصرانه ایی که از سوی  دوستان انجمن تعدیه تدارک دیده شده بود پرداختند و سپس در کنار نهالهای کاشته شده عکسهایی را به یادگار گرفتند تا خاطره خوش آغاز بهاری دیگر را در ذهن درختان سبز دانشکده جاودان سازند. 
فصای سبز دانشکده بهداشت مدیون زحمات و همکاری همه کارکنان و اساتید دانشکده بهداشت بویژه آقای دکتر مقداد پیرصاحب که با طراحی و اجرای پروژه باز یافت فاضلاب بیمارستان فارابی آب مورد نیاز را با حداقل هزینه و بمیزان کافی تامین می کند، می باشد.

روز درختکاری
روز درختکاری
روز درختکاری
روز درختکاری
روز درختکاری
روز درختکاری

 

 

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ۰۷:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید