اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه میزبان هیئت بورد گروه علوم تغذیه و صنایع غذایی شد

هیئت رئیسه بورد گروه علوم و صنایع غذایی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای بررسی وضعیت تجهیزات و امکانات دانشکده بهداشت و صدور مجوز افتتاح رشته ی صنایع غذایی در مقطع کارشناسی ارشد به کرمانشاه آمدند.

هیئت رئیسه بورد گروه علوم و صنایع غذایی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای بررسی وضعیت تجهیزات و امکانات دانشکده بهداشت و صدور مجوز افتتاح رشته ی صنایع غذایی در مقطع کارشناسی ارشد، به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمدند.

در این سفر که آقایان دکتر هدایت ا... حسینی،دکتر سید امیرمحمد  مرتضویان و دکتر غلامرضا جاهد  رئیس و اعضای هیئت رئیسه بورد گروه علوم غذایی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی حضور داشتند با ایراد سخن در جمع مسئولان و کارکنان دانشکده بهداشت کرمانشاه با بیان شرایط و ملزومات راه اندازی هر رشته تحصیلی به بررسی وضعیت و امکانات دانشکده بهداشت برای افتتاح رشته صنایع غذایی در مقطع کارشناسی ارشد پرداختند و با بازدید از آزمایشگاه ها، کتابخانه وکلاس ها و بررسی وضعیت سخت افزاری و نرم افزاری دانشکده، بستر موجود را مناسب و مطلوب راه اندازی رشته مذکور ارزیابی کردند و اکنون مسؤلان دانشکده و دانشگاه با مهیا ساحتن نیازهای راه اندازی این رشته، منتظر اقدامات هیئت بورد گروه علوم و صنایع غذایی وزارت متبوع در این راستاهستند.

 

۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۰۳
دانشکده بهداشت |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید