اخبار

رئیس دانشکده بهداشت در مراسم استقبال از دانشجویان پذیرفته شده جدید: دانشجو سرمایه ای بزرگ برای کشور است

رئیس دانشکده بهداشت در مراسم استقبال از دانشجویان پذیرفته شده جدید: دانشجو سرمایه ای بزرگ برای کشور است
مراسم خوش آمد گویی به دانشجویان پذیرفته شده سال جاری با حضور رئیس،معاونان،مدیران آموزش و گروه های آموزشی و دانشجویان در محل دانشکده بهداشت برگزار گردید .

استقبال 

در مراسمی که به منظور خوش آمد گویی به دانشجویان پذیرفته شده سال جاری و با حضور رئیس،معاونان،مدیران آموزش و گروه های آموزشی و دانشجویان در محل دانشکده بهداشت برگزار گردید، رئیس دانشکده ،دانشجو را سرمایه ای بزرگ برای رشد و تعالی کشور دانست و مسئولیت دانشجویانی که از هزینه های دولت و بیت المال برای تحصیل استفاده می کند را بسیار بزرگ خواند و تلاش و سعی در رشد و تعالی خود برای جبران هرینه ها و ادای دین مهم دانست .

در این مراسم معاونان آموزش ،پژوهش ،مدیر آموزش و مدیران گروه های آموزشی با قرار گرفتن در پشت تریبون  در خصوص اهمیت پذیرفته شدن در کنکور و فعالیت دانشجو یان برای  داشتن آینده ای خوب و کشور ی مترقی به ابراد سخن پرداختند .

در این مراسم معاون آموزشی اهمیت قانون و مقررات را بسیار مهم و توجه دانشجویان به رعایت آن را امری ضروری یرشمرد که می تواند در ایجاد تعامل مناسب بین استاد و دانشجو و بخش های آموزشی و خدماتی نقش یسزایی داشته باشد .

دکتر مجتبی لیمویی معاون آموزشی دانشکده گفت:قبولی در کنکور دانشگاه و ورود به مراکز علمی و پژوهشی نعمتی است که توجه به آن می تواند انسان را از جهل و تاریکی به سوی روشنایی و موفقیت سوق دهد و این پله ی ترقی پیش روی شماست اما باید عنایت داشت که همه ی ما بایستی به نقشی که در این عالم داشته باشیم واقف بوده و برای مفید بودن خود در جامعه تلاش کنیم و ورود به دانشگاه و بهره مندی از امکانات موجود می تواند مارا در رسیدن به نقش و جایگاه واقعی یاری دهد .

وی مراجعه به زیر پورتال دانشکده،خواندن پمفلتی که اداره آمزش در اختیار دانشجویان گذاشته است و آشنایی با قوانین و مقررات را برای طی درست مسیر الزامی خواند.

در ادامه معاون پژوهشی دانشکده نیز اظهار داشت :سزمایه های انسانی هرکشور که دانشجویان یکی از مهمترین و اساسی ترین آنها هستند وهمواره پایه و اساس پیشرفت را تقویت کرده و می کنند ،اما ما باید با برنامه ریزی و تعیین مسیر مناسب و مفید راه ارتقاء و پیشرفت را به دانشجو ارائه دهیم .

دکتر مقداد پیر صاحب معاون پژوهشی دانشکده اضافه کرد: تجصیل و کار بایستی متناسب هم تعریف شوند تا تورم در جامعه بوجود نیاید وبرای دانشجو بستر لازم مهیا شود .

وی گفت:زندگی یعنی استفاده  خوب از فرصت هاو دانشجو که فرصت حضور در دانشگاه به عنوان یک مرکز مهم را یافته است باید حداکثر تلاش را برای پیشرفت و علم آموزی و مؤثر بودن برای جامعه داشته باشد و این فرصت ها به سادگی با خواب ،عدم کار و تلاش وپرداختن به امور غیر ضروری در زندگی از دست ندهید.

 در ادامه دکتر مسعود قنبری کاکاوندی مدیر گروه بهداشت حرفه ای ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان  به بیان این مطلب  پرداحت که وضعیت  مطلوب همکاری و تعامل بین اساتید و مسئولان دانشکده  و توجه به خواسته های دانشجویان  بسیار عالی و این یک فرصت مناسب برای دانشجو است که ار امکانات و فضاهای مفید فیریکی بهره بگیرد.

وی در ادامه به معرفی  رشته  بهداشت حرفه ای ،امکانات ، آزمایشگاه ها و موقعیت بازار کار آن  در جامعه پرداخت.

استقبال      استقبال

 

 

 

 

۲۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۳:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید