اخبار

رئیس دانشکده بهداشت در مراسم تجلیل از استاد برتر دانشکده:مرتبه استادی بالاترین گرید تربیت دانشجوست

رئیس دانشکده بهداشت در مراسم تجلیل از استاد برتر دانشکده:مرتبه استادی بالاترین گرید تربیت دانشجوست

رئیس دانشکده بهداشت در مراسم تجلیل از استاد برتر دانشکده: مرتبه استادی بالاترین گرید تربیت دانشجوست که می تواند در ارتقاء کیفیت تدریس و تربیت دانشجو نقش مؤثر و مفیدی داشته باشد.

دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت که در مراسم تجلیل و تقدیر از مرتبه علمی استاد مقداد پیر صاجب عضو هیئت علمی این دانشکده که به تازگی به در جه استادی رسیده است سخن می گفت،اظهار داشت: برای ما یک افتخار بزرگ است که یک نفر دیگر به جمع اعضای هیئت علمی با مرتبه پرفسوری اضافه شدو من به نمایندگی از تمام افراد شاغل در این دانشکده موفقیت  حاصل شده را به آقای پیر صاحب و مجموعه دانشگاه تبریک و تهنیت می گویم .

و ی افزود :رسیدن اعضای هیئت علمی به این جایگاه بالای علمی که بالاترین گرید علمی اکادمیک در تربیت دانشجوست و در افزایش امتیاز و رتبه بندی  و ارتقاء دانشگاه مؤثر است و به تبع ما شاهد کیفیت در میزان دانش و بار علمی دانشجویان و ارتقاء  کیفیت خدمات در سطح دانشگاه و استان خواهیم بود .

رئیس دانشکده اضافه کرد :وجود اعضای هیئت علمی با درجه دانشیاری و بویژه استادی ملاک بسیار مهمی در ارزیابی و تعیین چایگاه دانشگاه در مقایسه با دانشگاه ها ی دیگر است که در نتیجه تلاش مستمر و شبانه روزی این استاد پرتلاش دانشگاه از این موقعیت و ما هم توقیق بهره مندی از دانش و توان ایشان  برای ارتقاء دانشکده و توانمند سازی دانشجویان را پیدا کرده ایم .

وی دکتر پیر صاحب را استادی کوشا و پر انرژی دانست که همواره برای ارتقاء دانشکده و دانشگاه تلاشی مضاعف داشته و بارها هم به این مهم دست بافته و با فعالیت های ارزشمند ایشان دانشگاه به امتیاز ات زیادی رسیده است و ابراز امیدواری کرد که موفقیت های ایشان ادامه یابد و سایر اعضای هیئت علمی هم در این مسیر موفق شوند.

 در ادامه مراسم دکتر مجتبی لیمویی معاون آموزشی دانشکده نیز با بیان گوشه ای از فعالیت های آموزشی و پژوهشی دکتر پیرصاحب ، وی را استادی مجرب و پویا عنوان کرد و اظهار داشت :حضور ایشان مایه افتخار برای دانشکده و دانشگاه است و بایستی زمینه بهره مندی و استفاده مراکز و دانشجویان از توان علمی ایشان و سایر اساتید مهیا شود تا با تربیت دانشجویان زبده و با دانش بر تعداد اساتید با دانش افزوده شود.
تصاویر

۲۹ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۵۳
روابط عمومی دانشکده |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید